info@hotoil.fi

Tervetuloa Kuumaöljy käyttäjäyhdistys ry:n kotisivuillemme.

ÖljykattilaKuumaöljy käyttäjäyhdistys on tarkoitettu kuumaöljyä käyttäville tai näitä järjestelmiä kunnosssa pitäville ammattilaisille. Yhdistys yhdistää ihmiset, osaamisen ja ylläpitää osaamista kuumaöljyjen käytössä.

Näiltä sivuilta löydät mm. lyhyesti kuumaöljy käsitteen taustaa, yhdistyksen toimintaan liittyvät tiedotteet sekä erilaisen koostumuksen tietoja ja linkkejä kuumaöljyn käyttöön liittyvien palvelun tarjoajien kotisivuille.

Puheenjohtajan tervehdys,

Yhdistyksemme on nyt kolme vuotta vanha, Ikää ei yhdistyksellä ole vielä paljon, mutta se ei saa menoa haitata. Alussa toimintaa on vakiinnetettu ja nyt olisi aika kehittää sitä eteenpäin. Tavaoitteenamme olkoon tiedon lisäämisen ja työkalujen kehittäminen kumaöljy-ammattilaisille. Tässä tarvitaan kaikkia jäseniä ideoimaan yhdistykselle jäsenistöään parhaalla tavalla palvelevia työkaluja yms. Ideoita voi lähettää allekirjoittaneelle

Ystävällisin terveisin

Juha Kyllönen